Ens apropem a la figura de Pompeu Fabra, fill adoptiu de Badalona

Aquest dilluns 22 d’abril la pluja no ha impedit que un grup d’alumnes de Català de la nostra escola, acompanyats de la seva professora i d’una guia experta en el tema, hagin visitat l’Espai Betúlia amb la intenció de fer la Ruta Literària Pompeu Fabra pels carrers i places del centre de la ciutat.
Les condicions meteorològiques han fet que allò que havia de ser una caminada hagi derivat en una agradable xerrada-taller, a partir dels fulletons de l’esmentada ruta, de fotografies d’època i d’algunes sorpreses que la guia ens havia preparat.
Des de la matèria de llengua catalana hem volgut celebrar així la proximitat de la festa de Sant Jordi, que sempre és una bona ocasió per eixamplar coneixements sobre la cultura del nostre país. Us animem a conèixer els vincles entre “Mestre Fabra” i la nostra ciutat, que de de ben segur us sorprendran!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *