Contacte secretaria

Per a qualsevol dubte sobre la matrícula pots dirigir-te a:

cfalloredalapau@xtec.cat

HORARI

De dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h

De dilluns a dijous de 15:00h a 17:30h

* juliol amb cita telefònica prèvia.
**agost tancat per vacances.

PORTES OBERTES

MATRICULACIÓ

Requisits d’accés;
Amb caràcter general poden accedir als ensenyaments de l’escola d’adults les persones que han complert els 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.
També hi poden accedir les persones que compleixen com a mínim 16 anys l’any natural en què inicien la formació i es troben en alguna de les situacions següents:

• Tenir un contracte laboral que els impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari
  • Trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball
  • Ser esportista d’alt rendiment,
  • Haver cursat i superat un programa de formació i inserció (PFI),
  • Voler cursar la formació per a les proves d’accés als cicles formatius de grau mitjà,
  • Participar al programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya “Joves per l’ocupació”.

Excepcionalment, el director o directora dels serveis territorials corresponents o la gerent del Consorci d’Educació de Barcelona poden autoritzar la incorporació d’alumnes que no compleixin els requisits anteriors, previ informe de la Inspecció d’Educació.

Documentació i criteris de prioritat
Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació en el termini establert.
Quan el nombre de sol·licituds d’admissió és superior a l’oferta de places s’aplica el criteri de prioritat; el compliment d’aquest criteri s’ha d’acreditar amb la documentació corresponent (el barem s’aplica en relació amb el centre demanat en primer lloc i es manté per a la resta de peticions). En les situacions d’empat que es produeixin després d’aplicar els criteris, l’ordenació de les sol·licituds afectades es fa per sorteig públic del número de desempat.
Totes les persones que es prescriuen han de presentar l’original i una fotocòpia del DNI, NIE o passaport (si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen).
Segons les circumstàncies de cada sol·licitant, també cal presentar:

• Persones amb contracte laboral: document que acrediti la seva afiliació a la Seguretat Social (si no tenen obligació d’estar afiliats, el certificat del familiar titular de l’empresa i la declaració dels tutors legals).
    Persones en procés d’obtenció d’un permís de treball: documentació acreditativa corresponent.
  • Esportistes d’alt rendiment que comparteixen ensenyaments: certificat acreditatiu expedit pel Consell Català de l’Esport.
  • Persones que han cursat i superat un programa de formació i inserció (PFI): certificat en què consti que l’han cursat.
  • Persones que participen al programa “Joves per l’ocupació”: document acreditatiu expedit per l’entitat on han desenvolupat el programa.

Persones menors d’edat

Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor legal del menor. Si està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Criteris de prioritat
Té preferència per cursar aquests ensenyaments:

• Qui visqui o treballi en el mateix municipi on està situat el centre o l’aula.
  • Qui visqui o treballi en un municipi proper al municipi del centre o aula, on no hi hagi oferta pública de formació d’adults dels ensenyaments que se sol·liciten.
  • Qui hagi cursat i superat un programa de formació i inserció.
  • Qui participi en el programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya “Joves per l’ocupació”.