Nadia Ghulam

GRÀCIES DE TOT COR, NADIA!
El passat divendres 19 de gener l’escriptora i activista per la pau i els drets humans Nadia Ghulam va ser a la nostra escola. És impossible fer un resum de tot el que ella ens va oferir amb la seva xerrada, ja que la seva vida i paraules ens van emocionar de veritat.
Entre moltes altres coses la Nadia ens va recordar, per exemple, que l’educació sense valors no té poder transformador, que només creient en els nostres somnis de pau, justícia, amor i llibertat per a tothom podem crear una realitat constructiva, que les diferències entre les persones no són un problema si hi ha respecte, consciencia i coneixement per caminar junts vers una societat on els drets humans siguin reconeguts i on no calgui fugir del país d’origen per evitar la guerra i la misèria.
A partir d’aquesta xerrada tenim l’oportunitat de continuar llegint els seus llibres i conèixer els projectes que l’ONG Ponts per la Pau, que ella lidera, està duent a terme. Us convidem a interessar-vos per la seva trajectòria i us adjuntem alguns moments d’aquest esdeveniment escolar.

1. Núria Farrera

Les paraules de la Nadia encara ressonen dins nostre, i ho faran durant molt de temps.
    Va ser una trobada lluminosa.

2. Eva Ges i Torelló

La Nadia emana moltíssima vitalitat, molta energia i sensibilitat, compromesa activament amb la situació de les dones afganeses, malauradament privades de drets i llibertats!
    Un exemple a seguir, un testimoniatge de valors, d’activisme i d’emoció!
    Ens has robat el cor Nadia! Mil gràcies!

3. encarna heredia

Me gustaria decirte Nadia, la impresión que me causastes ,,,de verdad que me impresionaron tus palabras y tu vida.

Tus palabras, llenas de verdad y muy sencillas. Gacias. No olvidaré tus: EDUCACIÓN CON VALOR, o MORIR O ESTUDIAR. También yo quise ser una niña que estudia …pero se me olvidó el valor.
    Gracias Nadia por recordarnos cosas, que todas sabemos pero que olvidamos.

4. Monica

Muchísimas gracias por tu charla Nadia . Como te dije allí deberían llevarte a todos los institutos para abrir mentes y enseñar tantas cosas porque impresionan tus palabras.

Un fuerte abrazo.

5. encarna heredia

Nadia, han pasado 3 meses y aún recordamos la impresión que nos causó tus palabras. Me gustaría volver a verte, pero no sé por dónde andas.
    vuelve cuando puedas por nuestra escuela e impresionanos con tu vida aventurosa y tu valentía innata.

suerte luchadora!!!