Mhic. Museu d’Història de la Immigració de Catalunya. Sant Adrià de Besòs

L’ alumnat dels ensenyaments d’Instrumental, de Castellà i de Català de la nostra escola, ha visitat el Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, ubicat a Sant Adrià del Besòs.

Hem pogut gaudir a l’aire lliure d’una exposició permanent molt interessant que ofereix una visió de la trajectòria humana en el procés de migracions. Hem pogut trepitjar i veure per dins l’emblemàtic tren “El Sevillano”, el tren que va apropar milers d’andalusos, castellans, extremenys, murcians i valencians a Catalunya. Ens ha encantat i ha valgut molt la pena viure per uns instants el procés migratori i fer-ho a nivell intercultural.

Tot ha estat molt enriquidor!

1. Marlene Valladares

¡Felicitaciones! Me encantan las actividades que organiza la Escuela de Formación de Adultos CFA, desde la cátedra de lingüística de castellano para fomentar el encuentro y la comunicación efectiva entre personas y profesores. Todo fomenta un aprendizaje significativo cultural entre seres humanos que venimos de otras tierras. Gracias por promover el intercambio entre las personas, es una forma de construir la paz en el mundo. ¡Agradecida!