Fatoumata i Rishi, nous membres del Consell Escolar

La setmana passada va celebrar-se al CFA La Garrotxa el procés electoral per escollir, entre tot l’alumnat, els dos nous membres que entraran a formar part del Consell Escolar, l’òrgan que guia el govern del centre i que es renova cada dos anys. En total, es van comptabilitzar 404 vots entre les set candidatures que s’hi van presentar, més dos paperetes nul·les i una en blanc.

Un cop efectuat el recompte, els dos alumnes escollits han estat Fatoumata Sow, qui va obtenir un total de 99 vots dels seus companys, i Rishi Raj Dunna, qui va sumar-ne 65. Per la seva banda, Elisabet Fargas Molleví, amb 60 vots, va ocupar el tercer lloc i, en conseqüència, serà la primera candidata suplent. La resta de candidats van obtenir els següents resultats: Felix Esteve (52 vots), Lluïssa Pascual (48) i Maria Teresa Egea (45).

A mitjans del proper mes de desembre tindrà lloc l’acte de constitució oficial del nou Consell Escolar. Els dos alumnes escollits acompanyaran en aquest òrgan a Lola Fernàndez, Ferran Colomer i Aron Estrampes (equip directiu), Javier Chica (personal PAS), Judit Sánchez i Marta Descals (representants del professorat) i a una tercera representant de l’alumnat que continuarà en el Consell, Anna Maria Casado.

Des de la direcció del CFA La Garrotxa volem valorar i agrair l’alta participació que hi ha hagut en aquestes eleccions, una mostra més del compromís de l’alumnat amb el funcionament intern del centre. El Consell Escolar és l’òrgan que valida les actuacions que s’hi duen a terme, i on estan representats els diferents sectors que integren la comunitat educativa.