Història

El curs escolar 1982-83 el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, amb col·laboració amb l’Ajuntament d’Olot, va crear una Aula de Formació d’Adults. Tenia la seu a l’actual Escola de Belles Arts (Plaça del Carme) i una extensió al barri de Sant Roc (cursos 1982-83, 1983-84). Aquest primer curs s’hi matricularen 37 alumnes.

Fins l’any 1988 la plantilla de professorat constà d’una mestra del Departament d’Ensenyament i d’una segona, a temps parcial, que depenia de l’Ajuntament. Aquell any l’escola passà a dependre del Departament de Benestar Social qui hi adjudicà una segona mestra.

El cus 1990-91 l’escola es traslladà a l’actual seu, l’edifici de l’antiga estació del carrilet.

Paral·lelament, el Departament de Benestar Social creà a la nostra comarca el Centre d’Autoformació que des de l’any 1993 fins el 1997 restà ubicat a les dependències del Consell Comarcal de la Garrotxa. El gestionava una mestra del Departament de Benestar Social.

El curs 1997-98 es fusionaren l’Escola d’Adults i el Centre d’Autoformació, creant-se l’actual Centre de Formació d’Adults la Garrotxa, ubicat a l’edifici de l’antiga estació del carrilet.