BENVINGUDES I BENVINGUTS AL CURS 2020- 20

MATRÍCULA TANCADA

OFERTA FORMATIVA

PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS 2020

Noves dates d’inscripció per a les proves d’accés dels cicles formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior.
Inscripció: del 13 (a partir de les 9 h) al 21 de maig de 2020
Pagament de la taxa: fins al 22 de maig de 2020 (abans de les 22 h)

Més informació:

Totes les dates proposades són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT FINS NOU AVÍS

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus i havent allargat el període de confinament fins a nou avís, mantindrà la suspensió de les classes en horari lectiu.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions que se’ns indiquin i a l’evolució de la situació. També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que s’estableixen pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

En aquest context d’eventualitat  el CFA La Garrotxa vol oferir eines que permetin la continuïtat dels diferents ensenyaments. Per aquest motiu s’actualitzaran els continguts del Moodle. Us animem a fer el seguiment amb l’ajut i l’acompanyament en línia dels tutors, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic de l’escola cfalagarrotxa@xtec.cat

FESTA FI DE CURS

El dia 20 de juny es va celebrar la festa fi de curs, amb partit de futbol, concurs de pastissos, entrega de títols , ball amb Country Qui Pugui i amb  DJ Viveke.

AUTORS A L’AULA- LAILA KARROUCH

Xerrada de l’escriptora Laila Karrouch, dins el programa autors a l’aula.

Autors a les Aules permet que els alumnes lectors entrin en contacte directe amb els escriptors i hi estableixin un diàleg al voltant dels seus llibres i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació o el món editorial.