GES 2 de visita la Museu d’Immigració

Els nostres alumnes de GES-2 han fet una visita a les instal·lacions del Museu d’Història de la Immigració de Catalunya. Forma part dels continguts curriculars del mòdul de Geografia 2 i amb aquesta visita han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les onades migratòries al nostre territori i alguns dels seus protagonistes.

Més informació en aquest enllaç:http://www.mhic.net/?lang=es

Tots podem entendre d’art: El VTS al Cfa Gran Sol

Aquest curs el Departament d’Ensenyament ens ha ofert la possibilitat de treballar aquesta nova metodologia per potenciar l’ús oral de la llengua vehiculades amb obres d’art.

El “VTS” facilita que l’alumnat es pugui expressar en les diferents llengües que imparteix l’escola. Es tracta de poder parlar del que veuen en diferents obres d’art  fent servir vocabulari, experiències pròpies,compartir opinions, ampliar lèxic, estructures,….El professor amb el seu rol de “facilitador” obre el debat amb la pregunta: Què està passat en aquesta imatge? A partir d’aquest moment els alumnes participen seguint uns torns de paraula, interaccionant, respectant les opinions, ….Es tracte d’aprendre entre tots.

Els alumnes de GES 1 i català 2 han estat els primers en participar en aquesta nova experiència al MNAC “Museu Nacional d’Art de Catalunya” el passat 21 de novembre acompanyats dels seus professors i 2 membres del departament d’ensenyament experts en VTS.

Si voleu saber-ne més:

No totes les culleres són iguals