Competència digital COMPETIC

• Informació: Els ensenyaments d’informàtica tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual. S’imparteixen en quatre nivells: COMPETIC Inicial, 1, 2 i 3.
  •  Nivells:
  • Currículum: podeu  consultar el currículum aquí.
  • Avaluació: continuada i final per projecte.
  • Certificació: cada nivell de Competic 1, 2 i 3 equival a un certificat de nivell ACTIC corresponent.
  • Avantatges:
    • Certificació equivalent a l’ACTIC (acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació).
    • Certificat que pot computar com a mèrit en els processos selectius a l’Administració pública.
    • Certificat que demostra coneixements de les tecnologies de la informació i la comunicació a l’hora de cercar feina
  • Horari informació:
                • Dilluns de 15 a 16:30
                • Dijous de 9 a 13:30
  • Requisits:
    • Tenir 18 anys o complir-los durant l’any natural. En el cas dels menors (17 anys) cal demanar una autorització a la directora de Serveis territorials. Per menors de 16 anys caldrà adreçar-se a la direcció del centre.
    • En cas que l’alumne disposi d’una certificació ACTIC caldrà presentar original i còpia al centre en el moment de la inscripció.
    • Fer una prova de nivell que servirà per a orientar a l’alumne cap al grup més adient.
    • Cal recordar que no es podrà inscriure al COMPETIC 3 sino es disposa de l’acreditació corresponent al COMPETIC 2.
  • Documentació per formalitzar la inscripció:
    • Fotocòpia DNI o passaport o NIE
    • Fotocòpia targeta sanitària
    • Si correspon, certificació ACTIC.
  • Horari secretaria:
    • Dilluns, dimarts i dimecres:De 15h a 18:30h