MATRICULACIÓ CURS 2020-21

Nou període de preinscripció a partir del 2 de setembre!

ANTICS ALUMNES I PREINSCRITS AL JUNY

Rebreu un e-mail amb les indicacions necessàries per a formalitzar la matrícula.

NOUS INTERESSATS

Seleccioneu qualsevol dels enllaços següents:

Si et vas inscriure al juny, aquí pots consultar la teva admissió:

Relació d’alumnes assignats al centre (preinscripció juny 2020)

Podeu mirar els vídeos dels cursos que fem a l’escola:

PROVES D’ACCÉS A CICLES DE GRAU SUPERIOR

Totes les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia

• Inscripció: del 13 (a partir de les 9 h) al 21 de maig de 2020
  • Pagament de la taxa: fins al 22 de maig de 2020 (abans de les 22 h)
  • Llista provisional d’admesos i exclosos: a partir del 5 de juny de 2020
  • Presentació de la documentació mitjançant un correu electrònic adreçat al centre seu triat per fer la prova: del 8 al 18 de juny de 2020
  • Llista definitiva d’admesos i exclosos: a partir del 19 de juny de 2020

Prova

• Part comuna: 29 de juny de 2020. Properament es publicarà l’hora de convocatòria
  • Part específica: 30 de juny de 2020. Properament es publicarà l’hora de convocatòria
  • Qualificacions provisionals: a partir del 8 de juliol de 2020
  • Termini per presentar reclamacions mitjançant un correu electrònic adreçat al centre seu triat per fer la prova: del 9 al 13 de juliol de 2020
  • Qualificacions definitives i emissió de certificats: a partir del 14 de juliol de 2020

Més informació…

Sortida al cinema: A star is born

SORTIDA AL CINEMA  EN ANGLÈS: “ A STAR IS BORN”

El passat 24 de gener els alumnes d’anglès de l’escola van assistir a la projecció de la pel.lícula “ A star is born”  al cinema Girona de Barcelona.
Animem a tots els alumnes a veure pel.lícules en… Llegeix més»

Visita a l’exposició: Metròpolis de ciutats

Els geògrafs de l’escola tornen a sortir de l’aula per aprofundir en aquest cas el tema de l’urbanisme. Aprofitant que l’exposició itinerant <Metròpolis de Ciutats> ha fet parada a Badalona, alumnes del GES2 i CFGS\>25 acompanyats pels seus professors, van seguir atentament el discurs de la guia i al mateix temps van tenir l’oportunitat de conèixer el nou edifici de l’antiga fàbrica CACI.

Més informació en aquest enllaç http://www.amb.cat/web/11656/241

GES 2 de visita la Museu d’Immigració

Els nostres alumnes de GES-2 han fet una visita a les instal·lacions del Museu d’Història de la Immigració de Catalunya. Forma part dels continguts curriculars del mòdul de Geografia 2 i amb aquesta visita han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les onades migratòries al nostre territori i alguns dels seus protagonistes.

Més informació en aquest enllaç:http://www.mhic.net/?lang=es

Tots podem entendre d’art: El VTS al Cfa Gran Sol

Aquest curs el Departament d’Ensenyament ens ha ofert la possibilitat de treballar aquesta nova metodologia per potenciar l’ús oral de la llengua vehiculades amb obres d’art.

El “VTS” facilita que l’alumnat es pugui expressar en les diferents llengües que imparteix l’escola. Es tracta de poder parlar del que veuen en diferents obres d’art  fent servir vocabulari, experiències pròpies,compartir opinions, ampliar lèxic, estructures,….El professor amb el seu rol de “facilitador” obre el debat amb la pregunta: Què està passat en aquesta imatge? A partir d’aquest moment els alumnes participen seguint uns torns de paraula, interaccionant, respectant les opinions, ….Es tracte d’aprendre entre tots.

Els alumnes de GES 1 i català 2 han estat els primers en participar en aquesta nova experiència al MNAC “Museu Nacional d’Art de Catalunya” el passat 21 de novembre acompanyats dels seus professors i 2 membres del departament d’ensenyament experts en VTS.

Si voleu saber-ne més:

No totes les culleres són iguals