El proper dimarts 27 de novembre celebrarem les eleccions per escollir representants dels alumnes al consell escolar. Participeu-hi!

Hem anat a Can Miravitges a fer formatge!

Els alumnes de GES 1 A han participat en el taller d’elaboració de formatge organitzat per l’Escola de natura a Can Miravitges. Aquesta activitat està vinculada al curriculum del mòdul de Ciències Naturals en que treballem, entre d’altres, tots aquells aspectes relacionats amb la funció de nutrició. L’Edit ens ha explicat tot el procés d’elaboració del formatge i hem pogut participar en la producció d’un formatge tipus mató que ens ha sortit boníssim. A destacar la bellesa de l’entorn on es troba la masia a tocar de la carretera que porta a Can Ruti.

Sortida a les Vinyes d’En Sabater

Aquest curs l´escola s´ha plantejat treballar part dels continguts curriculars del GES amb les dades que ens proporciona el nostre entorn. Volem apadrinar la Torre Mena i la primera acció feta ha estat esbrinar quin paisatge envoltava el nostre edifici quan es va construir a finals del segle XIX.
Segons sembla, abans de ser abraçada pels actuals edificis dels anys setanta conseqüència del fenomen migratori, hi havia unes bòbiles que ja us podem avançar seran  el pròxim objecte d’estudi i la resta eren camps oberts destinats al cultiu de la vinya.… Llegeix més»

OFERTA FORMATIVA

CURS 2018-19

Codi 08060204 CFA GRAN SOL (Badalona) Total grups