Matriculació curs 2019-20

Si esteu interessats en algun dels nostres cursos encara sou a temps de matricular-vos!

• Horari d’atenció:

• De dilluns a dijous de 10h a 13h i de 17h a 20h

• Divendres de 10h a 13h

• Recorda portar fotocòpies de:

• DNI, PASSAPORT o NIE

• Targeta sanitària

• Expedient acadèmic (GES)

Festa de cloenda del curs 2018-19

Enguany ha estat una festa molt especial ja que a més de fer el lliurament de diplomes als nostres graduats i a aquells alumnes que han finalitzat una etapa, hem acomiadat a l’Àngels que a partir d’ara gaudirà d’una merescuda jubilació. A totes i a tots us trobarem molt a faltar.

Visita a la Garrotxa

El passat 6 de juny vam fer una sortida per conèixer la Fageda d’en Jordà i la fàbrica de iogurts La Fageda. Vam poder fer un itinerari per dins d’aquest bosc tan espectacular de la ma dels monitors que ens van explicar un munt d’aspectes interessants com: l’origen de la fageda, l’excepcionalitat dels bosc, el vinvle entre aquest indret i en Joan Maragall… Vam poder gaudir del silenci, del cant dels ocells i d’uns paisatge espectaculars. Després vam anar fins la fàbrica de iogurts on ja ens esperaven per fer-nos una visita guiada per totes les instal:lacions de la fàbrica. Ens va cridar l’atenció com de ben cuidades tenen les vaques, fins i tot escolten música clàssica! Cal posar molt en valor la gran tasca d’inserció que duen a terme amb aquells treballadors que necessiten un tipus de feina adaptada a les seves capacitats. Tan debò existissin més projectes d’inserció laboral com aquest!

Escolta el poema d’en Maragall

Tots podem entendre d’art: El VTS al Cfa Gran Sol

Aquest curs el Departament d’Ensenyament ens ha ofert la possibilitat de treballar aquesta nova metodologia per potenciar l’ús oral de la llengua vehiculades amb obres d’art.

El “VTS” facilita que l’alumnat es pugui expressar en les diferents llengües que imparteix l’escola. Es tracta de poder parlar del que veuen en diferents obres d’art  fent servir vocabulari, experiències pròpies,compartir opinions, ampliar lèxic, estructures,….El professor amb el seu rol de “facilitador” obre el debat amb la pregunta: Què està passat en aquesta imatge? A partir d’aquest moment els alumnes participen seguint uns torns de paraula, interaccionant, respectant les opinions, ….Es tracte d’aprendre entre tots.

Els alumnes de GES 1 i català 2 han estat els primers en participar en aquesta nova experiència al MNAC “Museu Nacional d’Art de Catalunya” el passat 21 de novembre acompanyats dels seus professors i 2 membres del departament d’ensenyament experts en VTS.

Si voleu saber-ne més:

No totes les culleres són iguals

“EDDIE THE EAGLE”- CINEMA EN ANGLÈS.

El passat 27 de novembre 28 alumnes d’anglès de l’escola van assistir a la presentació de la pel.lícula “ Eddie l’aguila” en versió original als cinemes Girona. La història real d’un participant anglès, Michael Edwards,  a les olimpiades d’hivern de Calgary al 1988. Un relat… Llegeix més»

Hem anat a Can Miravitges a fer formatge!

Els alumnes de GES 1 A han participat en el taller d’elaboració de formatge organitzat per l’Escola de natura a Can Miravitges. Aquesta activitat està vinculada al curriculum del mòdul de Ciències Naturals en que treballem, entre d’altres, tots aquells aspectes relacionats amb la funció de nutrició. L’Edit ens ha explicat tot el procés d’elaboració del formatge i hem pogut participar en la producció d’un formatge tipus mató que ens ha sortit boníssim. A destacar la bellesa de l’entorn on es troba la masia a tocar de la carretera que porta a Can Ruti.

Sortida a les Vinyes d’En Sabater

Aquest curs l´escola s´ha plantejat treballar part dels continguts curriculars del GES amb les dades que ens proporciona el nostre entorn. Volem apadrinar la Torre Mena i la primera acció feta ha estat esbrinar quin paisatge envoltava el nostre edifici quan es va construir a finals del segle XIX.
Segons sembla, abans de ser abraçada pels actuals edificis dels anys setanta conseqüència del fenomen migratori, hi havia unes bòbiles que ja us podem avançar seran  el pròxim objecte d’estudi i la resta eren camps oberts destinats al cultiu de la vinya.… Llegeix més»