Totes som molt capaces

L’alumnat de Català 2 ha tingut el privilegi d’escoltar i fer preguntes a la Eva, la Maria i l’Estel, tres dones de la Fundació Ecom. Són persones que tenen discapacitat física, intel·lectual i mental i fan xerrades per visibilitzar com és i com ha sigut el seu dia a dia, quins obstacles s’han trobat en aquesta societat i quins reptes encara els falta aconseguir. També hem pogut experimentar com és escriure sense mans (només amb un bolígraf i un casc) i dibuixar amb la mà no dominant. Moltes gràcies per mostrar-nos un trosset del vostre món!