Tancament del segon trimestre i comença la Setmana Santa. Fem escola i ens donem suport.

Aquesta setmana tanquem el segon trimestre i les seves activitats de suport. Del 6 al 13 d’abril el centre “tanca” per Setmana Santa, tot i que els professors aprofitarem per preparar el tercer trimestre.

Penseu en anar entregant les tasques pendents i no dubteu en preguntar si teniu qualsevol dubte.

A partir del 14 d’abril comencem la tasca docent a distància, els diferents professors es comunicaran pels canals habituals (google classroom i correu electrònic).

Us engresquem a fer escola i entre tots donar-nos suport i no desanimar-nos, mantenir els nostres aprenentatges ens ajudarà a tenir una rutina i mantenir la ment activa.

Us hem volgut deixar també uns enllaços d’interès:

1. Informació actualitzada del Covid 19 a la ciutat de Barcelona
  2. Iniciativa solidària al barri de Bon Pastor Xarxa de suport mutu
  3. Fer esport: tens 15 minuts per tu?; tens 15 minuts per tu 2? ; tens 15 minuts per tu 3?
  4. Assessoramnet psicològic : col·legi de psicòlegs
  5. Lleure i cultura: Podeu anar al Museu virtualment gràcies a  Arts and culture
  6. o llegir llibres a través de la ebiblio