Reflexions en el Dia Internacional de la Dona

Al nostre grup de formació instrumental nivell 3 hem llegit un article publicat pel diari El País (escrit ahir per Sara Navas) i hem elaborat una síntesi col·laborativa de la lectura. Esperem que us agradi i us faci reflexionar a vosaltres també!
El vídeo també ha estat filmat pels alumnes i cada alumne ha explicat el que ha considerat en base al que hem llegit i comentat a classe.

Per veure el vídeo clica aquí

Per altra banda, el grup de català d’acollida han reflexionat arran de l’exposició “Imatges per pensar” que com a finalitat generar una reflexió al voltant d’algunes absències, presències i  tòpics relacionats amb la representació de les dones i que són freqüents en gran part dels continguts dels mitjans de comunicació.

Aquí teniu algunes imatges:

El alumnes de Competic han fet cartells per fer una exposició a l’escola. Fes una ullada aquí