Reciclem al mòdul de Tecnologia.

Amb l’alumnat de GES, al mòdul de Tecnologia, hem treballat aquest trimestre el procés tecnològic i res millor per fer-ho que veient una aplicació directa: a partir d’una carpeta vella, i utilitzant només materials que tinguessin a casa, havien de donar una nova vida a la carpeta convertint-la en una carpeta reciclada.

Els materials utilitzats han estat molt diversos: retalls de roba, papers, fotografies impreses, flors de roba, trossos de goma eva, targetes de metro, un pantaló vell, plomes, pasta, arròs… fins i tot un antic souvenir d’una Torre Eiffel.

Amb els materials i la primera idea que van tenir tocava fer el muntatge de la carpeta; de vegades la idea final no ha estat tal i com se l’havien imaginat però en la majoria dels casos s’ha acabat semblant bastant. El que sí és cert és que tots estaven molt orgulloses i orgullosos del seu producte final.

Per completar el procés tecnològic, van haver de lliurar, juntament amb la carpeta, la memòria d’elaboració, un esbós inicial amb la seva primera idea i el croquis final de la carpeta.

Per triar la millor carpeta de totes, vam comptar amb els vots de tot l’alumnat i del professorat.

Quina és la vostra favorita?