Projecte Coach a GES 2

Ahir, 26 d’octubre, l’alumnat del GES2 ha iniciat amb molta il·lusió el projecte Coach de la Fundació Èxit @fundacionexit juntament amb en Miki, la Carlota, la Marta i la Carlota, els quatre coaches de l’empresa AC Marca, que els acompanyaran durant les sis sessions que dura el programa. Els voluntaris mostraran el funcionament i l’organització dins d’una empresa per tal de que els i les joves coneguin, de primera mà, el món laboral i trobin la seva vocació.

Per una altra banda, tant els voluntaris com els nostres alumnes hauran de posar en pràctica noves competències de comunicació, d’atenció a la diversitat i de treball en equip per aprendre i esprémer positivament aquesta experiència.

Finalment, els coaches els orientaran laboralment i els motivaran a continuar la seva formació. Molta sort!