Inici del programa de Lectura Fàcil

Al CFA Bon Pastor hem començat amb el programa de Lectura Fàcil, emmarcat dins del Pla d’Acció Lectora. Els grups de GES 2 i Instrumental han participat en unes sessions, conduïdes per experts, amb activitats motivadores de reflexió sobre la lectura.

Aquest programa, impulsat conjuntament pel Consorci i Biblioteques de Barcelona, té com objectius principals fer la lectura accessible a tots els públics i descobrir el plaer de llegir.

Els i les alumnes de GES 2 han iniciat aquesta aventura amb el llibre Noticias felices en aviones de papel del cèlebre escriptor Juan Marsé mentre que els grups d’Instrumental ho han fet amb la novel·la Cruce de mundos de l’autora sabadellenca Anna Tortajada.

Esperem que aquest programa sigui una experiència profitosa per al nostre alumnat i deixin anar la seva imaginació amb aquestes dues fabuloses narracions.