Període de preinscripció per al curs vinent: del 15 al 29 de juny de 2020

Preinscripció per al curs 2020-21

• Oferta inicial de places per a la preinscripció d’aquests ensenyaments: clica aquí
  • Oferta de places: 12 de juny de 2020
  • Horaris provisionals de les classes del curs 200-21: clica aquí
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2020
  • Presentació de sol·licituds: del 15 al 29 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020 a partir de les 14 h
  • Sorteig del número de desempat: 7 de juliol del 2020, a les 11 h
  • Presentació de reclamacions: del 6 al 10 de juliol de 2020
  • Llista ordenada definitiva: 14 de juliol de 2020 a les 14 h
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 16 de juliol de 2020 a les 14 h
La preinscripció pot ser telemàtica o presencial.

Per fer la preinscripció de manera presencial cal que demaneu cita prèvia amb 24 hores d’antelació , la cita prèvia la podeu demanar de les següents maneres:

– reservant la cita prèvia a través de  a l’aplicatiu de cita prèvia cliqueu aquí : Accés a l’aplicatiu cita prèvia

– mitjançant un missatge de whassap al telèfon: 603 55 41 10.

– mitjançant trucada telefònica al telèfon: 93 3117891 horari: 9:00 a 14:00

Per fer la preinscripció de manera telemàtica només has d’enviar un correu a la següent adreça electrònica: preinscripcio@cfabonpastor.cat

Cal que adjuntis aquest full de preinscripció i la documentació a aportar (fotografia del DNI o passaport i targeta sanitària), assegurat d’incloure el telèfon per si necessitem posar-nos en contacte amb tu. En cas que no puguis acreditar el nivell mitjançant certificat de notes o expedient acadèmic ens posarem en contacte amb tu per fer una prova de nivell (que també serà telemàtica). En cas que et falti alguna documentació te la demanarem al setembre quan formalitzem la matrícula.

El nostre codi de centre és 08061932, veureu que ja apareix al formulari.

Accés a la prova de nivell per cursar COMPETIC (informàtica inicial, bàsic o avançat)

Accés a la prova de nivell per cursar ANGLÈS (nivell 1, 2 i 3)

Accés a la prova de nivell de GES (nivell 1 i 2)

MOLT IMPORTANT!!! Podeu demanar plaça a més d’un centre, però només podeu enviar UNA SOLA sol·licitud, i HA DE SER al centre que poseu en primera opció en cas contrari la petició queda anul·lada.

Pre-enrollment can be done online or in person. To pre-enroll in person, you must request an appointment 24 hours in advance. You can request an appointment as follows:

via WhatsApp message: 603 55 41 10
by phone: 93 3117891. Availability 9:00 to 14:00
alternatively, you can request a pre-enrollment appointment online. To do so please click hereAccess to the application by appointment

To pre-enroll send an email to the following email address: preinscripcio@cfabonpastor.cat
including:

The pre-enrollment form: click on this link access to the pre-enrollment form
A photo of your ID card or your passport
A photo of your health card.
Your contact details, in particular, your phone number in case we need to contact you.
Your academic transcript. If you can’t provide your transcript, we will contact you to organise a level test (which will also be online).

Do not worry If you are not able to include some documentation, as we will ask for it in September when we formalise your registration.

Què pots estudiar a les Escoles d’adults: accés a la informació del Departament d’Educació

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 al 9 de setembre de 2020
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 14 de setembre de 2020

El centre pot establir  dates de matrícula per als ensenyaments que ofereixen, sempre que siguin dins el període general de matrícula establert; aquetes dates es faran públiques en el centre abans de l’inici del període de presentació de sol·licituds.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PORTAR:

Tothom ha de portar per formalitzar la matrícula:

Original i fotocòpia del DNI, NIE o Passaport*

Original i fotocòpia de la Targeta Sanitària *

i  una fotografia de mida carnet

*Si no s’ha portat a la preinscripció

Les persones menors d’edat han de venir acompanyts del pare, mare tutor o tutora/ i necessiten aportar:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor legal del menor. Si està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

• Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Segons les circumstàncies de cada sol·licitant, també cal presentar:

• Original i fotocòpia de l’expedient acadèmic per a alumnes que cursaran GESO.

• Original i fotocòpia del Certificat de Competic 2 o Actic mitjà si cursaran COMPETIC 3

• Persones que han cursat i superat un programa de formació i inserció (PFI): certificat en què consti que l’han cursat.

• Persones que participen al programa “Joves per l’ocupació”: document acreditatiu expedit per l’entitat on han desenvolupat el programa.

Més informació:

Ensenyaments que ofereixen els escoles d’adults

Oferta de les escoles d’adults de Barcelona

Preparació per a la prova d’accés a Grau Superior

Preparació per a la prova d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys