Blocs de notícies a GES 1

Avui hem fet el tancament i la posada en comú del Mòdul TIC i notícies on els docents de castellà i TIC treballem en un projecte comú: la creació i manteniment d’un bloc de notícies on es publiquen articles relacionats amb la vida de l’escola i amb les activitats d’aprenentatges dutes a terme durant el segon trimestre en el grup de GES 1.

Des del Mòdul de Castellà 2 l’alumnat organitzat en grups redacta les notícies dels temes d’interès focalitzant-se en les preguntes que ha de respondre una notícia i en la correcció gramatical, coherència textual i la correcció ortogràfica.

Des del Mòdul de TIC, els mateixos grups editen el bloc. Entre les tasques d’edició que han portant a terme en podem destacar les següents: crear l’entrada, il·lustrar la notícia amb imatges pròpies o amb Llicència Creative Common, enregistrar àudio i vídeo, editar àudio i vídeo i publicar els elements audiovisuals a les entrades del bloc.

En acabar, cada grup ha fet una valoració del seu funcionament com a grup i una autoavaluació de la seva tasca.

Us deixem una mostra dels blocs que han publicat els diferents grups:

Conectados con el mundo

La actualidad

Las notícias de la escuela