Acreditació Erasmus 21-27

Estem satisfets d’anunciar-vos que el CFA Bon Pastor és una de les 45 institucions que treballen en el àmbit de l’Educació d’Adults a l’estat

espanyol que ha estat seleccionat en la convocatòria d’acreditació Erasmus K-120.

L’acreditació Erasmus possibilita oportunitats de mobilitat per l’aprenentatge dels docents i ajuda a l’escola a desenvolupar-se i implementar els seu projecte educatiu. Aquesta acreditació té validesa durant el període 2021-2027.

Els objectius del nostre Pla Erasmus són:

1. Facilitar i promoure la formació del professorat per al seu desenvolupament personal i professional amb la finalitat de millora la pràctica educativa al nostre centre.

2. Aplicar mesures organitzatives i metodològiques que permetin una flexibilització de la nostra oferta educativa, la personalització dels aprenentatges i la facilitació a l’accés a l’educació.

3. Elaborar un Pla de Transformació Digital que estableixi l’ús eficaç de tecnologies digitals mitjançant la integració progressiva d’aquestes i inclogui canvis pedagògics i organitzatius.

4. Incorporar l’aprenentatge basat en projectes en els ensenyaments de GES per aconseguir un aprenentatge competencial, augmentar la motivació de l’alumnat i millorar l’aprenentatge autònom.

5. Millorar els sistemes d’avaluació que realitzem mitjançant l’elaboració d’un Pla d’avaluació integral, per una avaluació inclusiva, personalitzada, col·laborativa i multidireccional.

6. Millorar l’atenció a l’alumnat amb un Pla d’acció tutorial renovat i adaptat a la realitat del nostre centre que contempli la inclusió per atendre les necessitats de tot l ‘alumnat.

Esperem amb il·lusió poder aconseguir –los i seguir treballant per a la millora de l’educació al llarg de la vida.

Informació sobre projectes Erasmus realitzats al centre clica aquí