Una visita imprescindible

Els i les alumnes del curs de Català 1 anual, de franja de matí, han realitzat una visita a la Biblioteca de Bon Pastor. La Núria Ruiz s’ha encarregat de fer-nos una visita per les instal·lacions de la biblioteca on hem pogut veure l’auditori, les seccions de llibres de les sales i la sala d’espai sensorial on persones amb necessitats educatives especials poden desenvolupar l’aprenentatge a través dels sentits i sensació. També, han pogut passejar, examinar i agafar llibres dels seus interessos.

A més a més, el nostre alumnat ha pogut descobrir la infinitat de recursos que la biblioteca del barri ofereix tant a nivell de préstec de llibres de tot tipus, revistes, pel·lícules com a nivell de cursos de formació. La Núria també els ha explicat que la biblioteca treballa en xarxa amb altres institucions del barri i, per aquesta raó, entre tots organitzen xerrades, conferències,  col·laboracions o serveis d’ajuda per tràmits o orientacions laborals.

Per acabar la visita, els i les nostres alumnes han pogut fer-se socis de la biblioteca de forma immediata i gratuïta i així han aprofitat per endur-se alguns llibres en préstec. Estem molts satisfets i contents d’haver fet la visita! Gràcies Biblioteca Bon Pastor.