The Fonix 2019 Ja has votat?

Aquest és el video elaborat pels alumnes de tercer nivell de llengua anglesa de la nostra escola, si us agrada us demanem que li doneu un “M’agrada” (like)

THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

L’escola participa en la següent categoria: 6a CATEGORIA: alumnat Anglès Bàsic Adults (A2/A2+): GES 2, Anglès 3, CAM, PPCFGS, PPAU+25.

Ara ens trobem en la fase inicial: S’han publicat els videos en una llista de reproducció de YouTube que està oberta a la votació popular.

Per passar a la segona fase la puntuació es valorarà de la següent manera: Votació del públic a YouTube (15% de la puntuació) + votació comitè organitzador (85% de la puntuació).

A la segona fase els equips finalistes seran convocat per fer una presentació oral dels seus projectes i aquell mateix dia tindrà lloc la valoració final i la elecció dels guanyadors la farà un Jurat constituït per l’organització.

Més informació sobre el concurs: clica aquí