PREINSCRIPCIONS PER AL PROPER CURS

DIMARTS I DIVENDRES

de 10:00 a 13:00

1. Romi

bona tarda, volia apuntar-me al curs d’anglès, al menys estic interessada però m’agradaria saber informació sobre quotes i material didactic…
    Sòc veïna del barri. Si em poguessiu contestar al correu que us he possat estaría molt agraïda.

1. admin Autor de l'article

Bon dia,

moltes gràcies pel teu interès, hem actualitzat la pàgina web, allà trobaràs més informació.
      Pel que fa al primer període de preinscripció, va acabar el darrer 29 de juny. Durant la primera setmana de setembre es fa la matrícula i a partir del 9 de setembre s’obre un nou període de matriculació per cobrir places vacants.
      En el teu cas hauries de venir a partir del 9 de setembre, els horaris estan al web, per saber el teu nivell fem una senzilla prova de nivell. Pel que fa a la matrícula és gratuïta, en cas d’anglès s’ha de comprar un llibre i es recullen 3 euros en concepte de material per a fotocòpies.

Atentament,

Escola d’Adults Bon Pastor

2. esther

Bon dia,

Volia rebre informació sobre el curs d’angles, preu de matricula, horaris, etc.

He pasat dos cops per el centre i no he trobat a ningu.

Gracies, Esther

1. admin Autor de l'article