Preinscripció curs 2021-22

Període de presentació de sol·licituds de la preinscripció: del 21 al 29 de juny de 2021

Què necessito per fer la preinscripció?

Juntament amb la sol·licitud i en el termini establert, cal presentar la documentació que identifica la persona sol·licitant següent:

• En tots els casos, original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Si l’alumne/a és menor d’edat:

• L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor/a legal del menor. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

De manera extraordinària, les dades d’identificació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat o la documentació alternativa del país d’origen que la persona pugui aportar. El director/a o la persona titular del centre la valora i deixa constància per escrit de la decisió adoptada.

Segons les circumstàncies al·legades per la persona sol·licitant, també cal presentar:

• Persones amb contracte laboral: el document que acrediti la seva afiliació a la Seguretat Social (si no tenen obligació d’estar afiliats, el certificat del familiar titular de l’empresa i la declaració dels tutors legals).
  • Persones en procés d’obtenció d’un permís de treball: la documentació acreditativa corresponent.
  • Esportistes d’alt rendiment que comparteixen ensenyaments: el certificat acreditatiu expedit pel Consell Català de l’Esport.
  • Persones que han cursat i superat un programa de formació i inserció (PFI): el certificat en què consti que l’han cursat.

Convalidacions i accessos directes:

Si es vol cursar GES (Graduat d’Educació Secundària) i contemplen la possibilitat de convalidar mòduls s’haurà d’aportar el certificat oficial de notes on constin les notes de 3r i 4t de l’ESO.

En cas de voler cursar Competic 3 s’haurà d’acreditar estar en possessió del títol d’ACTIC Bàsic o Competic 2, ja que és un requisit necessari i no es pot accedir amb prova de nivell directa.

Per a la resta d’ensenyaments es realitzarà una atenció personalitzada: entrevista i prova de nivell si s’escau per orientar el seu aprenentatge.

Recorda que si obtens plaça al centre, al setembre s’ha de formalitzar la matrícula.

Oferta autoritzada CFA Bon Pastor_2021_2022

Calendari i terminis