Informació d’inici de curs 2019/20

Clica aquí per veure l’oferta completa del curs 2019_20.

Aquests són els horaris dels nostres ensenyaments: HORARIS

La matrícula serà del 3 al 9 de setembre i a partir del 12 de setembre es podran matricular alumnes que no van realitzar la preinscripcions (en les places vacants).

HORARI DE MATRÍCULA AL SETEMBRE DE 2019: dilluns, dimecres i divendres de 10h a 13h; dimarts i dijous de 16h a 19:30h.

A PARTIR DEL 12 DE SETEMBRE: dilluns, dimecres i divendres de 10h a 13h; dimarts i dijous de 16h a 19:30h.

Més informació.

Com a novetat destacada us informem que l’escola del barri oferirà la Secundària per  a adults. Si no vas poder treure’t el títol o si vols reciclar els teus coneixements ara pots fer-ho al costat de casa. Amb una tutoria personalitzada podràs tenir el teu itinerari personalitzat, els ensenyaments s’organitzen en crèdits trimestrals.

Aquí tens tota la informació relativa als ensenyaments oferts per les escoles d’adults a Catalunya.

Recorda que també pots acreditar els teus coneixement en TIC mitjançant els cursos COMPETIC (equivalents amb ACTIC inicial, bàsic i avançat) i estudiar anglès  per obtenir també títols oficials (nivells A1 i A2).

Per últim, si necessites adquirir coneixements de competències instrumentals impartim els tres nivells del Cicle de Formació Instrumental.

Aquests són els llibres que s’utilitzaran a anglès (ATENCIÓ: l’editorial ha canviat l’edició i no són els mateixos de l’any passat). Si els voleu adquirir directament a l’escola ja els tenim a la vostra disposició:  PREU DEL LLIBRE: 25 euros.

9780194031493

ENGLISH FILE ELEM MULTIPK A 4ED-

9780194031516

ENGLISH FILE ELEM MULTIPK B 4ED –

9780194037303

ENGLISH FILE P-INT MULTIPK A 4ED –

L’Associació d’alumnes del centre també organitza ofertes culturals de diferent tipus al llarg del curs.

Guia informativa dels ensenyaments a les escoles d’adults de la Generalitat