Festa d’hivern: un espai de convivència.

El dimarts 19 de desembre a la tarda es va celebrar a la sala d’actes de la Biblioteca del Bon Pastor la festa de fi de trimestre, amb l’assistència d’alumnat de tots els cursos i ensenyaments i del personal de l’Escola d’Adults.

L’acte va començar amb la presentació del 20è aniversari de la Tertúlia Literària que té lloc cada dimarts a la tarda al nostre centre i amb el visionat d’un curtmetratge que els alumnes de GES2 han fet en el marc de l’assignatura Moviments Migratoris, al voltant de les lluites veïnals als barris obrers de la Barcelona dels anys 70.

La festa va continuar amb el tradicional pica-pica amb beguda i menjar portat pels alumnes, durant el qual la gent de diferents cursos van poder conèixer-se una mica més en un ambient distès i mentre participaven en una sèrie de jocs preparats.

En la recta final de la festa, qui es va animar va poder ballar a l’escenari de la sala d’actes i va poder participar en una sardana de cloenda de la festa.

Agraïm a tothom qui va venir la seva participació i per reforçar el vincle de la comunitat educativa més enllà de les classes i el dia a dia.

Desitgem a tothom unes bones festes i una millor entrada al 2024!