El 8M al CFA Bon Pastor

Tots els grups de l’escola han participat en la celebració del Dia de la dona treballadora.

Cadascú des de la seu àmbit d’aprenentatge ha estudiat durant dues setmanes el paper de la dona a la història, les lluites socials i els seus resultats, els estereotips, els masclismes i micromasclismes i la necessitat de seguir lluitant. Avui és 8M i ho celebrem. Demà seguirem lluitant com cada dia per apropar les persones i avançar cap la igualtat de sexes.

Us deixem una mostra de tot el treball fet:

Dinàmiques grupals sobre els esteriotips:

L’alumnat CFA Bon Pastor ha participat en un taller vivencial per commerorar el Dia Internacional de la Dona. L’Estefania i la Flor, les dues formadores, van proposar una dinàmica que girava al voltant de la dona i els prejudicis que pateixen. Tots i totes van engrescar-se activament i van exposar les seves idees creant un debat interessant i enriquidor. Esperem que aquest taller hagi servit per remoure consciència i així avançar en la lluita feminista trencant els estereotips als quals les dones fan front diàriament.

Decoració de l’escola amb cartells i díptics:

Presentacions sobre les dones que admirem:

Estudiem Clara Campoamor i el dret a vot de les dones:

Fitxa Clara Campoamor

Fitxa vot femení

Fem poemes i vídeos de poetesses lluitadores

Poema