Dia Escolar de la pau i la no-violència

El diumenge 30 de gener es va celebrar el dia Escolar de la Pau i la No-violència.

Al centre de Formació d’Adults Bon Pastor fomentem la pau i la no-violència cada dia. Treballem per la pau, el coneixement i el respecte als drets humans, celebrem la pau que tenim i reflexionem sobre la que volem aconseguir. Amb motiu del dia escolar de la pau volem compartir el nostre desig de pau amb tothom.

Us deixem un petit resum de algunes de les tasques realitzades al voltant dels valors de pau, democràcia, drets humans i no-violència.

COMPETIC

Presentació col·laborativa

Els drets humans

CICLE DE FORMACIÓ INSTRUMENTAL

Pasa palabra de la Pau

Presentació col·laborativa

Exposició sobre la pau

GES

Aquí us deixem els enllaços on trobareu una mostra dels articles i els vídeos realitzats.

Bloc notícies sobre la pau1

Bloc de notícies: la pau 2

Vídeos sobre la pau 1

Vídeos sobre la pau 2