Celebració del 40è aniversari del CFA Bon Pastor

Fa 40 anys que l’escola va iniciar el seu trajecte i ho hem volgut celebrar amb una Paellada popular compartint les nostres experiències al voltant de la taula.

Tots junt vam recordar els inicis de l’escola, les dificultats sofertes al llarg dels anys, les diferents ubicacions de l’escola i les transformacions d’oferta i plantilla,  fins arribar a la seva ubicació definitiva i la creació de centre de formació d’adults.

Plegats vam recordar la tasca de mestres i alumnes que han anat passant per l’escola. Tots ells, han fet la seva aportació en la construcció del que és avui el centre de formació de persones adultes de Bon Pastor i n’estem agraïts.

Ens sentim molts satisfets de tots els alumnes, professors i comunitat educativa que ens dóna suport en la nostra tasca i ens fa sentir privilegiats de poder desenvolupar el nostre projecte en el barri de Bon Pastor.

Gràcies a tots per a la vostra participació.