Celebració del 40è aniversari del CFA Bon Pastor

Fa 40 anys que l’escola va iniciar el seu trajecte i ho hem volgut celebrar amb una Paellada popular compartint les nostres experi√®ncies al voltant de la taula.

Tots junt vam recordar els inicis de l’escola, les dificultats sofertes al llarg dels anys, les diferents ubicacions de l’escola i les transformacions d’oferta i plantilla,¬† fins arribar a la seva ubicaci√≥ definitiva i la creaci√≥ de centre de formaci√≥ d’adults.

Plegats vam recordar la tasca de mestres i alumnes que han anat passant per l’escola. Tots ells, han fet la seva aportaci√≥ en la construcci√≥ del que √©s avui el centre de formaci√≥ de persones adultes de Bon Pastor i n’estem agra√Įts.

Ens sentim molts satisfets de tots els alumnes, professors i comunitat educativa que ens dóna suport en la nostra tasca i ens fa sentir privilegiats de poder desenvolupar el nostre projecte en el barri de Bon Pastor.

Gràcies a tots per a la vostra participació.