“Bon Pastor Travel”, la nostra contribució a la iniciativa MHM 2022

Hem participat per segona vegada en el  Mobile History Maps (MHM). Es traca d’una iniciativa que promou el treball col·laboratiu i la connexió del currículum amb la comunitat local mitjançant la recerca i posterior  creació de contingut multimèdia.

L’alumnat del GES us explica com s’ha desenvolupat el seu projecte “Bon Pastor Travel” on caminant pels carrers del Bon Pastor descobrim ciutats de tot el món.

Estem desitjant que la resta de grups de l’escola viatgin per les ciutats del mon dins!  Aquí teniu l’enllaç al nostre caçatresors, us animem a omplir el vostre passaport. Clica aquí