Actualització de la informació sobre el Covid-19

Benvolguts alumnes,

com ja sabreu pels mitjans de comunicació s’ha ampliat 15 dies més l’estat d’alerta a tot el territori espanyol, per la qual cosa el centre romandrà tancat, si tenim informació adicional us ho anirem comunicant.

Des del centre us preguem us cuideu molt físicament i mental i que passeu el millor que pogueu aquests dies, us enviem ànims i molta força per afrontar aquesta situació tan difícil.

Els professors estem treballant des de casa per facilitar el seguiment de les tasques. Totes les decisions s’han pres en la línia de no perjudicar a l’alumnat i d’ajudar-los en l’obtenció de les seves certificacions oficials.

Us recordem que ens mantenim en contacte a través dels vostres Google Classroom o Moodle i que també podeu enviar mail als vostres professors. Aquí us deixem les adreces per si us poden ser d’utilitat:

Xavier Carnicer xavic@cfabonpastor.cat

Marta Catalán martac@cfabonpastor.cat

Monterrat Garcia mong@cfabonpastor.cat

Natalia Ortega nataliao@cfabonpastor.cat

Eva Pubill evap@cfabonpastor.cat

Alejandro Rehecho  alexr@cfabonpastor.cat

Maria Valiente mariav@cfabonpastor.cat

Per últim us deixem aquests Enllaços d’interès on podeu trobar actualitzacions de les informacions per part de la Generalitat i del Consorci d’Educació de Barcelona.

Departament d’Educació

Departament de Salut