11 de febrer Dia de la dona i la nena en la ciència

Per celebrar el Dia de la Dona i la Nena en la Ciència, aquesta setmana hem fet petits experiments a l’aula amb objectes i materials quotidians fent petits reptes a l’aula amb materials de cada dia.

L’alumnat de #GES1 ha experimentat amb la densitat, la pressió atmosfèrica, les reaccions de neutralització, i amb el centre de gravetat.

A l’aula del #GES2,  hem jugat amb el centre de gravetat d’una llauna fent servir els principis de la Física i hem estudiat els àcids, les bases i la neutralització aplicant els coneixements de la Química.

Amb l’alumnat de #CFI3, hem gaudit veient què passa quan barregem bicarbonat i vinagre, fent la prova del midó amb el iode i aconseguint que l’ou acabi surant!