Vídeo del projecte “Seguretat viària” a GES 2 – Entrevista a Jordi Madera, esportista paralímpic

Aquesta entrevista que us mostrem forma part del treball realitzat per l’alumnat de GES 2 el curs 2019/2020, en el marc d’un projecte interdisciplinari sobre la seguretat viària que engloba els mòduls de: Català III, Física i química II i Anglès II. Aquest projecte audiovisual tenia com a objectiu la realització d’un documental, objectiu que s’ha vist estroncat a causa de la situació de la pandèmia mundial ocasionada per la Covid-19. És moment de compartir, doncs, el treball realitzat fins el moment de tancament dels centres educatius, el 13 de març de 2020.

L’alumnat es mostra molt gratificat i vol donar les gràcies a Jordi Madera per la seva disponibilitat i bon fer.

No oblideu deixar un comentari dient què us ha semblat!

Feu clic al vídeo: GES 2 – Entrevista a Jordi Madera – Projecte sobre seguretat viària