LLEGIM I JUGUEM AMB LA SÍNIA

la sínia

Aquesta setmana encetem amb gran il·lusió un projecte de lectura i joc simbòlic amb l’escola de primària la Sínia. La proposta sorgeix d’ambdós centres amb la intenció de reforçar el treball de lectura i d’expressió oral que es fa des de les respectives escoles i, alhora, ajudar als nostres alumnes a adquirir un model d’acompanyament dels propis fills.

Els dimarts ens traslladem a la Sínia per fer “l’apadrinament lector” amb l’alumnat d’instrumental 3 matí i els nens i nenes del primer curs de primària. Es tracta que adults i infants s’asseguin junts per compartir la lectura d’un conte.

Els divendres fem “joc simbòlic” amb l’alumnat d’instrumental 1 i 2 matí i els nens i nenes de P5. Aprofitant l’aula de joc simbòlic que tenen organitzada a la Sínia, on hi trobem representats els ambients de la casa, el supermercat, l’ambulatori i la perruqueria, adults i infants compartiran una estona de joc en què la llengua vehicular serà la catalana.