Visites als centres educatius de Vic

Aprofitant l’eix temàtic de l’escola, aquest trimestre hem pogut conèixer diferents centres educatius de la nostra ciutat, una obertura de portes que ens ha ajudat a entendre com funciona el sistema educatiu a Vic.

Durant les dues últimes setmanes d’octubre,  amb els diferents grups d’instrumental i de català, vam gaudir de les visites als següents centres: la Universitat de Vic, l’Aula de Formació Continuada, les escoles La Sínia, Vic Centre, Sagrat Cor i els instituts Jaume Callís i La Plana. Un cop al centre vam rebre una explicació de les instal·lacions i de les activitats que s’hi porten a terme, sempre amb un punt d’interacció per preguntar i resoldre dubtes.

Des de l’equip docent del CFA Montseny, volem agrair a tots als centres que ens heu brindat aquesta possibilitat, de donar-vos a conèixer al nostre alumnat i fer de Vic una ciutat més acollidora.