Visita a l’Escola Sagrat Cor

El passat dilluns 24 de febrer amb l’alumnat d’Instrumental 3 Matí vam anar a l’Escola Sagrat Cor de Jesús de Vic. Allà ens hi esperaven els nens i les nenes de les dues classes de segon amb qui vam compartir una bona estona.

Els nens i les nenes ens van preparar una sèrie de jocs. L’alumnat del nostre centre hi va participar entusiasmat i va ser una gran ocasió per practicar el català oral. Finalment, la Gemma, una de les tutores de segon, ens va ensenyar els diferents espais de l’escola. L’alumnat va estar molt content amb aquesta visita.

Moltes gràcies per l’acollida i fins a la propera!