Visita a l’alumnat d’I5 de l’escola Vic Centre

Per acabar el curs, l’alumnat d’Instrumental 2 tarda hem fet la visita a l’escola Vic Centre, per tornar a fer una trobada amb l’alumnat d’I5. Aquesta vegada ha estat el nostre torn de poder visitar les instal·lacions de la seva escola. Allà ens han ensenyat la seva classe, l’aula de psicomotricitat, la biblioteca de l’espai infantil amb tots els seus llibres i coixins per a poder gaudir de la lectura, així com la part de l’escola de l’alumnat d’educació primària i el nou pavelló de l’escola.

Posteriorment hem anat al menjador de l’escola on ens hem dividit en dos grups i hem pintat entre tots i totes, dos murals d’allò més macos. En acabat, hem gaudit d’un berenar de cloenda de l’intercanvi entre les dues escoles.

Tenim moltes ganes de poder continuar el proper curs amb aquest tipus d’intercanvi, que fomenta el reconeixement i aprenentatge intergeneracional. Moltes gràcies a l’alumnat i mestres que han participat en aquesta emocionant experiència.