Recital poètic Felícia Fuster

L’alumnat i professores del Taller de poesia de GES participen de la Jornada pedagògica dedicada a la poeta catalana Felícia Fuster, emmarcada dins l’any Felícia Fuster del Departament de Cultura.

Al llarg d’unes sessions, s’ha preparat la selecció de poemes i tankes, el recital amb diverses tècniques i, finalment, la prova final: el recital en viu i en directe davant del públic assistent. Per nosaltres ha estat una experiència de germanor entre alumnes i professores i una experiència clarament empoderadora. No ho hauríem pogut gaudir més!

Us convidem a veure el nostre treball final en aquest vídeo penjat al nostre canal de Youtube. Ens agradaria molt poder llegir els vostres comentaris!