Primera trobada de l’intercanvi amb el Sagrat Cor

El dilluns dia 27 de febrer de 2023 l’alumnat del grup Instrumental 3/4 matí vam anar a l’escola Sagrat Cor de Vic per fer la primera trobada de l’intercanvi amb els nens i nenes de 2n de primària. En aquest intercanvi ens trobarem tres cops amb els nens i nenes i la idea final és poder fer una sopa Harira tots junts.

En aquesta primera trobada, ens vam separar en dos grups. Primer ens vam presentar per saber els noms de tothom, i després vam començar l’activitat. En aquesta activitat, les mestres del Sagrat Cor ens van donar una llista amb els ingredients que necessitarem per cuinar la sopa, i una llista de botigues. Vam buscar què venen a cada botiga i d’aquesta manera vam saber on anar a comprar els ingredients.

Finalment, també ens van donar un mapa de Vic per situar les botigues i saber on són, i una tauleta per poder-nos ajudar amb el Google Maps. La segona trobada serà per anar a comprar els ingredients i la tercera per cuinar la sopa­.