L’Escola d’Hostaleria d’Osona cuina una recepta pels grups d’Instrumental

Aquest segon trimestre els grups d’Instrumental han escollit l’eix temàtic de l’Alimentació. Les activitats treballades fins ara s’han centrat a conèixer els diferents comerços i els productes que hi trobem. Com a tancament d’aquest bloc, el dijous 22 de febrer una professora i dos alumnes de l’Escola d’Hostaleria d’Osona es van traslladar al CFA Montseny per elaborar en directe una recepta de cuina, una coca de recapte.

L’activitat, molt ben acollida per part de tot l’alumnat i del professorat, ens serveix com a  punt de partida per iniciar el bloc de les receptes. A partir de tot el treball fet prèviament ara toca al nostre alumnat d’Instrumental elaborar i compartir les seves receptes de cuina.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració del Centre Cívic per cedir-nos l’espai de la cuina i, en especial, de l’Escola d’Hostaleria d’Osona per fer possible l’activitat.