L’alumnat de GES rep orientació acadèmica a les Jornades Càpsula

L’alumnat de GES va demanar rebre orientació acadèmica, tot pensant en el seu futur quan tingui la titulació de l’ESO. Hi ha una mica de tot: gent enamorada dels animals, gent que vol accedir en un futur a la universitat, persones amb un fort vincle amb la sanitat, bombers, manteniment, administració… Un bon reguitzell d’aspiracions que de ben segur troben el seu camí per esdevenir una realitat.

Així, des de les Jornades Càpsula ubicades a El Sucre de Vic, vam poder passejar-nos pels diferents estants dels centres educatius fent experiments, preguntes o, tot simplement, curiosejant. Una bona experiència que de ben segur repetirem!