La Casa d’Oficis cuina pels grups de Català

Durant el segon trimestre, els grups de Català han estat treballant l’alimentació. Aprofitant que l’alumnat del curs de Cuina de Casa d’Oficis té el seu espai al Centre Cívic Montseny, ens han realitzat una demostració culinària els dies 5 i 6 de març.

L’alumnat ha mostrat molt interès i ha acollit molt bé la demostració que es basava en tres receptes:  un entrant, un segon plat i unes postres. Al final de la sessió, l’alumnat que ha volgut  ha fet un tastet de totes les receptes que han preparat.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració a la Casa d’Oficis, en especial al grup de Cuina.