Jornada d’ensenyament d’adults

El darrer dijous, 28 de juny, el claustre del CFA Montseny va assistir a la jornada “L’aprenentatge per competències a l’ensenyament d’adults”, una trobada anual de totes les escoles de persones adultes que aquest any s’ha portat a terme a Barcelona.

Allà, les companyes Marian i Cinta van ser convidades a compartir l’experiència del projecte documental “Ment oberta, món obert” de l’alumnat de GES 2, i van estar molt orgulloses de poder mostrat el resultat de mesos de treball i esforç.

Al següent enllaç teniu la presentació que van fer servir, amb els vídeos inserits per si us són d’utilitat.

Presentació