Intercanvi amb els infants de l’Escola Sagrat Cor

Aquest curs escolar 2021-2022, hem continuat amb l’intercanvi que ja vam iniciar fa dos cursos amb l’Escola Sagrat Cor. Aquest intercanvi té lloc entre els nens i les nenes de segon de primària i l’alumnat adult d’Instrumental 2 i Instrumental 3 de tarda del CFA Montseny. Ens hem trobat en dues ocasions i, de totes dues, ens n’ha quedat un bon record.

La primera trobada va tenir lloc a l’Escola Sagrat Cor. Va ser una jornada molt interessant. Ens vam trobar al pati de l’escola i vam distribuir-nos en grups. A cada grup hi ha havia alumnat del Sagrat Cor i alumnat del CFA Montseny. L’activitat que vam realitzar consistia en fer una pintura col·lectiva amb pintures de colors. Per poder fer aquesta pintura calia conversar i arribar a acords. Al final, van quedar uns quadres molt interessants i plens de color que vam penjar al passadís de l’escola.

La segona trobada va tenir lloc al CFA Montseny. També va ser una jornada molt bonica. Ens vam trobar a les aules de l’escola i vam fer tres coses diferents: un taller d’elaboració d’un moneder amb material reciclat, un taller d’elaboració d’un joc del 3 en línia i una visita guiada per les instal·lacions de l’escola. Tothom va estar molt content amb com va anar la jornada, amb ganes de mantenir el contacte.

Aquest és un intercanvi que ens agrada molt fer. Infants i persones adultes parlen en català, s’expliquen coses i interaccionen en un espai educatiu agradable i tranquil.

Esperem seguir amb aquestes trobades de cara al curs vinent!