Intercanvi amb els infants de 1r de l’escola Sagrat Cor

Els intercanvis amb les escoles de primària properes al barri formen part del projecte del centre des de fa més de deu anys. Aquest curs, l’alumnat d’Instrumental 1 matí i els grups de les estrelles i els conillets de l’escola Sagrat Cor hem fet tres trobades per conèixer-nos, compartir coneixements i parlar català.

Al febrer ens vam trobar al CFA Montseny i nosaltres vam ser les encarregades d’organitzar un taller per ensenyar a fer pa als nens i nenes de primer. A principis de març ens vam traslladar al Sagrat Cor, on els infants havien preparat diferents racons de matemàtiques i vam jugar totes juntes. Al maig hem sortit a passejar i els nens i nenes ens han explicat tot el que saben dels tres caps de Llúpia -el Nen, la Vella i en Merma-; la passejada ha acabat a la zona infantil de la Biblioteca Pilarín Bayés, on la bibliotecària ens ha explicat un conte.