GES 2 matí guanya la Gimcana de les Llengües

El 6 de març va començar la IX Gimcana de les Llengües que organitza el Consorci per a la Normalització Lingüística. Diferents grups de l’escola van participar al concurs. La Gimcana consistia en respondre, cada dilluns durant cinc setmanes, una pregunta que es feia pública al web. El grup de GES 2 matí va ser un guanyador de la categoria C (per a majors de 16 anys) i es va emportar el premi d’un dia al circuit d’aventura d’Anigami. El premi va ser molt ben rebut per part de l’alumnat, que el 18 de maig es va traslladar fins a l’espai Anigami, situat a l’Esquirol, per participar en un circuit d’orientació enmig del bosc.

Alumnat del mòdul opcional de Revista.