El grup d’Instrumental 2 també visita la Biblioteca

El passat 23 de febrer l’alumnat d’Instrumental 2 tarda junt amb el mestre vam fer la visita de la nova biblioteca municipal de la ciutat, Pilarín Bayés.
Durant la visita ens van explicar el funcionament de les diferents equipaments i zones de la biblioteca.
Vam aprendre a reservar llibres en préstec, com tornar-los, com reservar la zona de joc i ens van ensenyar l’espai dedicat a gravació d’imatge i so, que encara està en construcció.
Ens va agradar molt l’amplitud d’espai, la lluminositat i la gran quantitat de material de consulta i préstec que hi ha.
En acabat, ens van oferir la possibilitat de fer carnet de la biblioteca de forma gratuïta a l’alumnat que no en tenia.
La visita ens ha agradat molt, i de ben segur treurem bon profit de les instal·lacions i serveis de la nova biblioteca.