Edimburg

Durant el cap de setmana del 10 al 13 de maig, l’alumnat d’Anglès 1, 2 i 3 del CFA Montseny vam anar de viatge a Edimburg. Vàrem aprofitar per fer un tastet de la ciutat i visitar llocs emblemàtics com ara la Royal Mile, l’Edimburgh Castle, Calton Hill i el National Scottish Museum, entre d’altres. Els dos tours realitzats (un per l’Old Town i l’altre sobre llegendes, misteris i punts negres de la ciutat) ens van permetre endinsar-nos en la història d’Edimburg. El dissabte vam fer una escapada a North Berwick, un petit poble de pescadors al nord d’Edimburg, on vam poder gaudir de la costa del Mar del Nord i vam fer una passejada amb vaixell per veure els puffins (frarets), els corbs marins i altres ocells que habiten la Bass Rock.

Finalment, vam escriure i enviar unes postals per l’alumnat d’Anglès del CFA Carme Karr.

Va ser un cap de setmana molt intens i ben aprofitat acompanyats del bon temps i sol.