Buscant un nou disseny per a la revista “L’Acord”

L’alumnat de GES que cursa l’optativa de revista, juntament amb el professorat del centre, vam demanar a l’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà Assistència al producte gràfic imprès, que elaboressin el proper disseny de la revista L’Acord. El divendres 11 de maig un grup d’alumnat i professorat del CFA Montseny vam anar a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic a veure els treballs seleccionats. Totes les propostes fetes van resultar molt interessants. El proper divendres 1 de juny tindrà lloc l’acte de lliurament del premi al projecte escollit.