8 de març als grups d’anglès

El dijous 5 de març, i en el marc de l’activitat proposada per la Comissió de Gènere del centre en motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona Treballadora, els alumnes d’Anglès 2 vam reflexionar sobre la presència de les dones en el món de l’art.

Coneixeu les Guerrilla Girls? Són un col·lectiu anònim d’artistes feministes i antiracistes i durant la sessió hem treballat per entendre el missatge que amaguen els seus els seus pòsters reivindicatius. Tots hem col·laborat i treballat de valent per plasmar el seu missatge en un pòster que trobareu exposat, entre d’altres, al passadís de l’escola. Ah, i també hem descobert que teníem alguna artista amagada a classe!

Cristina Domínguez