Llengua castellana

L’objectiu d’aquests ensenyaments és que les persones adultes assoleixin un grau de competència mínima en llengua castellana. Al nostre centre s’imparteixen tres nivells:

• Alfabetització per a persones no alfabetitzades en el seu país d’origen
  • Neoloectors per a persones autòctones amb poc o cap nivell formatiu. (Impartit per voluntariat)
  • Llengua Castellana per a persones estrangeres ja alfabetitzades en el seu país d’origen.

Alfabetització

L’objectiu d’aquest ensenyament és aconseguir un desenvolupament oral en llengua castellana que faciliti les tasques quotidianes i iniciar-se en la llengua escrita. Va adreçat bàsicament a aquelles persones que no parlen ni entenen l’idioma i no han estat escolaritzats en el seu país d’origen.

Horari:

Dimecres de 9.15h a 12h

Neolectors

L’objectiu és aconseguir el desenvolupament a nivell escrit i de lectura mentre es fa estudi de la gramàtica del castellà. Aquest nivell va adreçat a aquelles persones adultes autòctones que coneixen perfectament la Llengua Castellana, però no van ser escolaritzades o disposen de molt poca formació.

Aquest curs està organitzat per personal voluntari.

Castellà A1.1

L’objectiu d’aquest ensenyament és aconseguir un desenvolupament oral i escrit en llengua castellana que faciliti les tasques quotidianes. Va adreçat bàsicament a aquelles persones que han estat escolaritzades en el seu país d’origen però que no parlen ni entenen l’idioma o disposen de coneixements molt bàsics.

Horari:

Dilluns de 9.15h a 12h

La llengua catalana s’ofereix a través del CNL